باران
باران
کودک که بودیم می خواندند برایمان ... "آن مرد در باران آمد" ... حال می دانیم تا آن مرد نیاید ، باران نخواهد آمد ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران و آدرس baran-shab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چه سخت است با بغض بنویسی با خنده بخوانند

 دَمــَــش گـــَــرمـ ...


بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ

بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...


مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....

 



نظرات شما عزیزان:

جدیدترین کلید های فعال Kasper,nod32
ساعت2:03---14 بهمن 1391
جدیدترین یوزر های رایگان را از ما بخواهید آماده تبادل لینک با دوستان ابتدا ما را لینک کرده و سپس خبر دهید
پاسخ: نموخوم


انار
ساعت22:49---12 بهمن 1391
تقصیر خودته.راستی یکی گفت مزار احمدی روشن تهران-قیطریه-امام زاده علی اکبره که

انار
ساعت22:49---12 بهمن 1391
تقصیر خودته.راستی یکی گفت مزار احمدی روشن تهران-قیطریه-امام زاده علی اکبره که

انار
ساعت22:38---12 بهمن 1391
نهال محسن میگه از صبح با کاربرا بحثمون سرهمین بوده
که شهید احمدی روشنو سید رضا همسایه هستن؟؟؟
آبلم لفت.منم گفتم به من چه...نهال درست مارو توجیه نکرده.
از بس حرف شهدارو زدیم قاطی کردیم...
از مرتضی و مسلم رسیدیم به سید رضا و آقا مصطفی...


انار
ساعت22:18---12 بهمن 1391
نهال برو سایت ثائر.پایین عکس اسمتو کوچولو نوشته محسن...

انار
ساعت22:09---12 بهمن 1391
گند زدوم نهال.صفحه اول سایت ثائر گذاشتنش..واااااااااااای

انار
ساعت22:03---12 بهمن 1391
ای نهالی...گریه نکن الانه بغض فرو خورده ی منم میترکه...
لابد حکمتی داره خب...یعنی میخای نری مشهد با دایی نات...
خب عب نداره ادم هرچی هم بره باز دلش هوایی میشه..خوشا به سعادتشون...

حالا تو شلمچه و جنوب هم میری...من چی؟هان؟من که فقط یه بار مشهد رفتم و
جنوب هم اصن..اصن خدا حواسش به من نیست..هوامو نداره..میدونه داغونم.میدونه هنوز ادم نشدم


انار
ساعت21:49---12 بهمن 1391
نهال جون عکسی که از مزار گرفتی ،مزار شید رضا همسایه ی شهید احمدی روشنه؟منظورت از آقا مصطفی ایشون بود؟
ضمنا مزارشون کجاست؟تهران یا اصفهان؟
تو سایت یکی پرسیده بود گفتم نکنه من اشتباه گفتم...بهم بگو حتما باشه؟


اناربانو
ساعت20:10---12 بهمن 1391
سلام نهال جونم

ابجی از کجا فهمیدی دلــــــــم گــــــــرفته؟

دلـــــــــم خــعــلی گرفته...خـــعــلی...

نهاااااااااااااااااااال جونم..واااااااااااااای نهال.میخوام بزنم بیرون زیر بارون گریه کنم..یه دلِ سییییییییییییر...

چرا این حاجی کلوبو درس نمیکنه اخه؟

دلم میخاست باهاتون حرف بزنم.یه دلِ سیییییییر...

ببخش ناراحتت کردم

پستت عالی بود و اندهناک...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:خنده,دروغ,ناراحت,باران,بغض,اشک,, ] [ 18:12 ] [ باران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

کاش وقتی میایی با خودت خبری از دوست گمشده امان بیاری
برچسب‌ ها
عشق (12)
عشق (12)
خدا (8)
اشک (6)
تو (4)
تو (4)
دل (4)
دل (4)
عید (4)
بغض (4)
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 997
بازدید ماه : 1334
بازدید کل : 31453
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 178
تعداد آنلاین : 1